About Me

My photo
saya tak sombong macam yang awak sangkakan.i'm single.cause single is simple.

Sunday, May 8, 2011

malam yang tak berapa nak indah

malam nie tak boleh tidur . malam nie tak ade sape text . malam nie tak de sape call . hmm . nak cerita psl ape. eak ?? tak de cerita lah . hidup aku sekarang happy sangat sebab tengah single . so,tak payah nak pk pasal bf . kadang2ade bf lah yg buat aku sakit kepala . hmm . aku tak sabar nak tunggu 2012 . aku nak mula kan hidup baru . semua baru . !! tak nak pk pasal pape lagi . bsan gila sekarang nie . tak tau nak buat ape . dah jadi macam orang bodoh je aku nie . mulai hari nie . aku dah tak nak pk or cakap pasal LELAKI . tapi kalau aku cakap ke minat ke . hmm . pape jelah kan . itu saja2 je . nak happy2 kan diri aku . kalau aku ade cakap aku suka lelaki tuh . maksud aku bukan lah aku suka gila babi . ala . suka biasa2 je . normal lah tuh . lumrah hidup kan . kita kan ade perasaan . hmm . choww dulu . tetiba ade babi hutan text aku . rezeki jangan ditolak . haha . kidding . byebye . goodnight and sweet dream <3

No comments:

Post a Comment