About Me

My photo
saya tak sombong macam yang awak sangkakan.i'm single.cause single is simple.

Saturday, April 30, 2011

kenapa , kenapa , kenapa

kenapa mesti kau yang nak dia .kenapa mesti kau yang suka dia .kenapa mesti kau yang nak sakit kan hati aku .kenapa mesti kau yang banggabangga diri .kenapa kau yang dia pilih .kenapa kau yang dia suka .kenapa kau yang harus dia pilih untuk sakit kan hati aku  .kenapa kau SIAL .kenapa korang berdua SIAL .erghhhhh.kenapa hidup manusia nie mesti ada rasa cemburu,iri hati,dengki . kenapa hidup manusia harus ada rasa dendam . KENAPA dan KENAPA dan KENAPA??? kenapa benda nie jadi dekat diri aku . kenapa tak orang lain . terseksa hidup macam nie . kenapa setiap kali senyuman dia aku nampak,semuanya tak ikhlas .

kenapa setiap kali aku suka seseorang , ada je orang lain yang nak suka jugak . kenapa setiap kali aku nak rasa kebahagiaan , ada je orang nak rampas . kenapa setiap kali aku nak cuba sesuatu , ada je orang yang nak cuba dulu . kenapa setiap kali aku nak cuba beritahu sesuatu , ada je orang nak menghalang . kenapa setiap kali aku bercerita , ada je orang yang nak melebihmelebih daripada aku . kenapa mesti aku yang kau pilih . bukan ke kau sahabat sejati aku(duludlu/2010) . kenapa tibatiba kau berubah seteruk nie . dan aku yang menjadi mangsa/musuh kau . kenapa tak orang lain . maklum lah kan . orang lain tuh tak maju . aku nie pun tak de lah maju macam kau kan ?? lepas nie , suka hati kau lah nak buat apa . aku dah malas nak ambik tahu hal korang berdua . and dah tak teringin aku nak tahu hal kau . and aku dah tak akan suka atau minat kau lagi . HARAP MAKLUM !!

No comments:

Post a Comment